+46 (0)40 93 57 55
  • Gratis materialprover
  • Måttanpassning efter behov
  • Egenutvecklade komponenter

Åbningstider og leveringer i sommer

 

Kundeservice og showroom er lukket 11-31. juli. I den tid tager vi ikke telefonen og sender kun sporadisk e-mail.

Lageret er lukket 11-28. juli og laver en sidste levering inden lukning 10. juli. Derefter sendes der ingen bestillinger før vi åbner den 29. juli.

Bestillinger afgivet senest 23/6, og hvor vi har alle komponenter og stoffer på lager, vil blive leveret inden vi lukker for ferie. Hvis noget stof eller komponent løber tør, og vi derfor ikke kan levere inden ferien, kontakter vi dig hurtigst muligt. Vi gør vores bedste for at sende så mange ordrer som muligt, inden vi lukker for ferie.

Vi ønsker dig en god sommer!

sommarbanner-dk

 

Alle leverancer sendes fra Sverige - Malmø med DB Schenker og distribueres i Danmark af GLS. Hvis pakken overstiger 200 cm, er det DB Schenker, der distribuerer. Så snart din ordre har forladt os, sendes en automatisk e-mail til dig. I mailen finder du pakkenummer for din forsendelse. Med pakkenummeret kan du spore din pakke, og du kan se den sidst kendte hændelse for hver forsendelse eller pakke. Materialprøver sends fra os pr. brev med postnord, og kan ikke spores. For levering til Grønland og Færøerne, kontakt os, før du bestiller.


Fragt options

Læs våres fragt options herunder og vælg den der passer dig bedst. Hvis pakken er beskadiget eller tabt under transport fra Rollodin AB til dig, er Rollodin AB ansvarlig.


Standardlevering

Levering af pakker på din adresse. Ved modtagelse af levering skal  pakken underskrives og du må du kontrollere, at intet er beskadiget. Hvis du finder skade, skal dette noteres på forsendelsesskiltet.

Da GLS leverer pakker i tidsrummet 7-16, er de fleste på arbejde og derfor ikke i stand til at kvittere for modtagelse.

Hvis du som modtager ikke er hjemme, når GLS leverer din pakke, kører chaufføren den til en PakkeShop i nærheden. Han efterlader et kort med pakkens nummer, navn og adresse, hvor du kan hente pakken. Hvis du har oplyst din mailadresse og dit mobilnummer, så sendes information om PakkeShop her.

Du kan hente din pakke allerede samme dag efter kl. 16.00 eller inden for de næste 10 hverdage. Når pakken er i en GLS PakkeShop, betragter GLS pakken som "leveret".

Find din pakkeshop

Schenker / GLS må ikke aflevere i carport eller placere pakken uden for døren. Hvis du aftalet dette med dem så gæller ikke erstatningsordre hvis det viser sig at pakken er beskadige.

Hvis du ikke henter din pakke inden 10 hverdage, returnerers den till Rollodin. Omkostninger i forbindelse med forgæves aftalt levering, er vi nødsaget til at opkræve hos modtageren.

 

Levering til firma eller dit arbejde

Skal levering ske til en virksomhed / dit arbejde, bliver du ikke adviseret i forvejen. GLS leverer normalt din pakke inden kl. 14 hverdager. Der må være en person tilstede på virksomhedsadressen til at tage imod forsendelsen og kvittere den.

Er det ikke muligt at levere varen inden for 14 dage efter bekræftet afsendelse, returneres varen til os. Omkostninger i forbindelse med forgæves levering, er vi nødsaget til at opkræve hos modtageren.


Track din pakke

Pakker op til 200 cm - GLS track & trace

Pakker over 200 cm - DB Schenker track & trace

 

Leveringstid

Vi gør altid vores bedste for, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt, og ofte sender vi ordren tidligere end først angivet. Leveringstiden vi angiver er ikke nøjagtig og nogle gange kan leveringen desværre ske senere end vi har angivet. Dette kan skyldes, at vi midlertidigt mangler stof eller komponenter, der er nødvendige for at fremstille en ordre. Vi gør alt, hvad vi kan for at forhindre dette, men skulle det ske, kontakter vi dig, så snart vi ved, at der kan opstå en forsinkelse.

 

gls-schenker-500x240

gls_hemlevering500x325

schenker-hemleverans500x325