Ordrer
Kan jeg ændre noget i min ordre?
Hvis din ordre allerede er blevet behandlet, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med ændringer. Husk dog, at hvis din ordre allerede er begyndt at blive produceret, er det desværre ikke muligt at foretage ændringer. Kontakt os direkte på telefon +46 40-935755 eller via mail info.dk@rollodin.com.
Kan jeg spore min levering?
Du kan se den estimerede leveringstid i ordrebekræftelsesmailen. Bemærk venligst, at leveringstider ikke inkluderer helligdage, og forsinkelser kan forekomme, hvis en komponent eller et stof er midlertidigt udsolgt. Vi giver dig besked, så snart vi ved, hvis din ordre er forsinket. Når din ordre er afsendt, bliver den normalt leveret inden for 2-5 hverdage. Nogle steder kan leveringstiden være længere. Når din ordre er afsendt, modtager du en mail fra os med information om leveringen.
Jeg har brug for hjælp til montering
Vi sender med monteringsguide og manual og du vil også modtage et link til disse i leveringsmailen. Der er også en manual til det produkt, du har bestilt, nederst på selve produktsiden.
Min ordre er ankommet, men den ser beskadiget ud
Vi er kede af at høre, at din ordre blev beskadiget under leveringen. Når du modtager din levering, skal du altid efterse den for synlige skader. Opdager du, at forsendelsen er beskadiget under transport, skal du gøre opmærksom på dette over for chaufføren, inden du bekræfter, så dette noteres på fragtbrevet. Hvis emballagen ser beskadiget ud, men du ikke har tjekket indholdet endnu, beder vi dig om at gøre det først. Hvis du allerede har tjekket indholdet, og gardinerne er beskadigede, bedes du kontakte os direkte for at få hjælp. Tag tydelige, forklarende og flere billeder af både emballagen og skaden og e-mail dem til os, så vi kan videresende disse til transportøren. Skulle det gælde noget, der ikke kan ses med et billede, bedes du tage et oversigtsbillede af selve produktet og beskrive det nærmere. Send os en e-mail på info.dk@rollodin.com. Vi vil også gerne bede dig om at beholde den beskadigede vare og emballagen indtil videre. Fragtmanden kommer og henter varen på et senere tidspunkt.
Min ordre er ankommet, men den ser ikke rigtig ud
Vi er kede af at høre, at din ordre ikke er korrekt, men vi hjælper dig selvfølgelig med dette. Tag flere billeder af, hvad der er galt, og e-mail os, så undersøger vi, hvad der er sket, og retter fejlen. Hvis det er et mål, der ikke stemmer overens, skal du tage billederne med en lineal eller et metalmålebånd for tydeligt at vise målingen. Send os en e-mail på info.dk@rollodin.com
Det ser ud til at der mangler varer fra min levering
Vi er kede af at høre, at din ordre ikke er komplet. Først skal du se på følgesedlen for at se, om det er noteret, at en del vil blive sendt senere i en anden pakke. Hvis du ikke finder nogen meddelelse om dette, så kontakt os direkte, så hjælper vi dig. Send os en e-mail på info.dk@rollodin.com
Min ordre er ankommet, men jeg kan ikke lide den eller har fortrudt det
Hvis du har købt en bestillingsvare, er din vare produceret efter dine mål, og vi kan desværre ikke tage den tilbage eller bytte den. Vi tilbyder gratis stofprøver, så du kan se materialet på forhånd og du får hjælp via telefon, mail eller videoopkald, hvis du ønsker personlig hjælp til opmåling eller valg af det rigtige produkt.
Har du købt en lagervare, det vil sige et af vores ekspres rullegardiner eller reservedele/tilbehør, kan du naturligvis returnere det, du ikke ønsker at beholde. Send varen tilbage til Rollodin, Strömgatan 6-8, 21225 Malmö, Sverige og vedlæg enten din følgeseddel eller en seddel med dit navn og ordre- eller fakturanummer eller kundenummer.
Hvilken garanti giver du?
Vi yder 3 års garanti på alle vores produkter. Kontakt os, hvis du har et problem med din vare. Det meste af tiden kan vi løse det på en enkel måde. Vi hjælper gerne selv efter 3 år!
Jeg vil gerne have mere information om, hvordan du returnerer
Kontakt os altid, før du sender noget retur, og oplys dit kunde-id eller kvittering/fakturanummer for at fremskynde processen. Du kan frit returnere varen på den måde, der passer dig bedst. Ønsker du, at vi sørger for forsendelsen, gør vi det gerne mod et gebyr (reklamationer er altid gratis at returnere).
Husk at varen skal være ubrugt og returneres i original emballage med eventuelle originale dokumenter. Håndter varen forsigtigt og prøv at pakke den på samme måde, som du modtog den. Kontakt os gerne for rådgivning. Dårlig / sjusket emballage, der gør at produktet får trykmærker, snavset eller beskadiget vil kun blive opkrævet.! Ødelagt emballage og varer, der er blevet samlet, ser vi os også nødsaget til at opkræve betaling for ompakning. 25% af varens pris.
Returneringen sendes til vores almindelige adresse, du finder den bl.a. på din faktura/kvittering: Rollodin, Strömgatan 6-8, 212 25 Malmö, Sverige. Alt der sendes retur skal være mærket med kunde-id alt. faktura/kvitteringsnummer. Hvis varen er beskadiget eller bortkommet, når du returnerer den til Rollodin AB, er du som kunde ansvarlig.