+46 (0)40 93 57 55
  • Gratis materialprover
  • Måttanpassning efter behov
  • Egenutvecklade komponenter

Samtlige vilkår gælder for leverancer i Danmark. For levering til Grønland og Færøerne, kontakt os venligst, før du bestiller, for fragtgebyr og toldmæssige omkostninger. Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, samt afvigelser i farvegengivelsen af tekniske årsager. Vi tilbyder vore kunder gratis stofprøver for at kunne se den rigtige farve. 

Alle priser i webshoppen angives i danske kroner (DKK) inklusive 25% moms. Vi forbeholder os ret til eventuelle prisjusteringer, moms- og valutakursændringer etc.

Fragt options

Standardlevering
Alle leverancer sendes fra Sverige - Malmø med DB Schenker og distribueres i Danmark af GLS. Hvis pakken overstiger 200 cm, er det DB Schenker, der distribuerer. Fragtgebyr DKK 79,00 pr. bestilling. For levering til Grønland og Færøerne; kontakt os, før du bestiller.

Som privatperson kan du få din pakke leveret til din gadedør alle hverdage i dagtimerne. Vi leverer også om aftenen til visse postnumre. Du bliver adviseret telefonisk før leveringen, sørg derfor for at opgive telefonnummer, hvor du kan træffes i dagtimerne. Chaufføren og du aftaler et tidspunkt for leveringen. Pakken skal underskrives og kontrolleres for eventuelle skader. De må ikke aflevere i carport eller placere pakken uden for døren.

Levering til firma
Skal levering ske til en virksomhed / dit arbejde, bliver du ikke adviseret i forvejen. Der må være en person tilstede på virksomhedsadressen mellem kl. 7.00 og 17.00 til at tage imod forsendelsen og kvittere den.

Hvis varen skades eller bortkommer under transporten fra Rollodin AB til dig, er Rollodin AB ansvarlig.

Er det ikke muligt at levere varen inden for 14 dage efter bekræftet afsendelse, returneres varen til os. Omkostninger i forbindelse med forgæves aftalt levering, er vi nødsaget til at opkræve hos modtageren.

Leveringstid

Leveringstiden afhænger meget af, hvilke varer du har valgt. Vi har både varer, som vi lagerfører og normalt afsender senest næste hverdag, og vi har en stor del af varer, der bliver lavet på bestilling. Du kan se inde i hvert produkt, hvilken leveringstid der gælder for det pågældende produkt. Leveringstid refererer til tiden fra vi modtager en komplet og betalt ordre fra dig, til den er afsendt fra vores lager i Malmø. Hertil kommer transporttiden, som afhænger af, hvilken transportmulighed der er tale om, og også hvor i landet leveringen skal finde sted. Vi garanterer ikke leveringstider for varer, der skal laves på bestilling, da vi ikke har de færdige varer med på købstidspunktet. Vi gør altid vores bedste for at sikre, at du modtager din ordre inden for den angivne tid og kontakter os, hvis vi opdager, at leveringstiden kan være længere end angivet.

Du bliver adviseret på mail, når din ordre forlader Rollodin. I mailen kan du se forsendelsesnummer, med dette kan du følge din leverance via DB Schenker Track & Trace eller GLS Track & Trace.

Leverancer til Bornholm tager en dag længere end sædvanlig leveringstid. Til Grønland + 10 dage. Måltilpassede lamelgardiner, lamelgardiner, der skal monteres i skrå vinduer, og aluminiumspersienner har en leveringstid på 2-3 uger.

Betalingsmåde

Kortbetaling
Betal nemt og sikkert med kort. Vi modtager Visa, VisaDankort, MasterCard og EuroCard – det er enkelt og sikkert. Pengene trækkes på din konto, når du gennemfører din bestilling i webshoppen. Alle transaktioner sendes via SSL (Secure Sockets Layer), og er krypteret. Betalingen håndteres af PayEx, og foretages med den nyeste sikkerhedsstandard, 3D secure. Vi kan desværre ikke modtage Dankort endnu, men det vil blive muligt snarest.

Forudbetaling
Betal til vores bankkonto, betalingsoplysninger findes i din ordrebekræftelse. Bank info: IBAN SE66 8000 0816 9503 7081 3867,  BIC SWEDSESS. Oplys dit navn og OrderID som reference. Ordren er sat i produktion efter vi har modtaget din betaling. Derefter følger den almindelige leveringstid.

 

Reklamationer og fragtskade

Skulle du ikke være tilfreds med den modtagede vare, beder vi dig tage kontakt til os hurtigst muligt. Mail til os via de links, som findes nedenfor, så hjælper vi dig på bedste måde. Oplys altid dit kunde-ID eller kvitteringsnummer.

Når du modtager dine varer, skal du altid se efter eventuelle synlige skader. Hvis du opdager, at forsendelsen er transportskadet, så skal du straks meddele det til chaufføren, så det kan blive noteret på fragtsedlen.

Emballage skal altid gemmes ved og efter udpakning, hvis der opdages fejl ved levering. Vær omhyggelig med at tage klare, forklarende og flere billeder af den mulige skade/defekt. Skulle det gælde noget, der ikke kan ses med et billede, bedes du tage et oversigtsbillede af selve produktet og beskrive det nærmere.

Send os et foto af skaden og emballage via e-mail, oplys dit kunde-ID. Vi tager hånd om reklamationen med Schenker, og sørger for en erstatningsvare så hurtigt som muligt. Vi vil bede dig om at opbevare den skadede vare, indtil Schenker afhenter den hurtigst muligt.
Jeg vil anmelde en fragtskade

Vi vil kontakte Schenker / GLS, som igen vil kontakte dig for afhentning, så du kan returnere den forkerte vare. Erstatningsleverancen sker naturligvis uden omkostninger for dig.
Jeg har modtaget en forkert vare / antal
 

Fortrydelseret

Produkter fra vores bestillingssortiment er fremstillet efter din kundebestilling og har ingen fortrydelse- eller bytteret. Produkter fra vores standardprogram kan byttes eller fortrydes. For at minimere fejlköp, unødvendige omkostninger og ressourcespild tilbyder vi gratis varepröver og et højt serviceniveau inden dit køb. Tøv ikke med at stille spørgsmål! På siden af hvert produkt skal du se om det er en bestillingsartikel eller standard / lagerprodukt Kontakt med os, skal ske inden 14 dage efter, du har modtaget varen.

Jeg fortryder mit køb / ønsker at bytte min vare

Returnering / bytte

Ønsker du at returnere eller bytte en vare, er fragten for din regning. Kontakt os før du sender din retur, så vil returnering ærendet gå hurtigt. Oplys din kundeID eller Kvitterings no.

Returen ska sendes til adresse:

BIBS Production
Høgevej 19
3400 Hillerød

Husk, at varen skal være ubrugt og returneret i originalindpakningen sammen med eventuelle originale forsendelsesdokumenter. Behandl produktet forsigtigt, og prøv at pakke det på den samme måde, som du fik det. Venligst kontakt os for rådgivning.

Dårlig / sjusket emballage, der bevirker, at produktet får trykmærker, bliver snavset eller beskadiget, må kunden betale! Brudte indpakninger samt varer, som har været anvendt, er vi nødsaget til at opkræve et gebyr til ompakning (25% af varens pris).

Alle produkter som returneres, skal være mærket med kunde-ID og kvitteringsnummer. Hvis produktet skades eller bortkommer ved returneringen til Rollodin AB, er det også for din regning.

Garanti

Vi yder 3 års garanti på alle vore produkter. Venligst kontakt os, hvis du har problemer, så hjælper vi dig, så godt vi kan!

Øvrigt

Rollodin AB behandler alle personoplysninger efter gældende lovgivning læs mere her under Sekretesspolicy. Som kunde er du beskyttet af købeloven, når du handler hos os. Læs mere her: købeloven.

Hvis du har problemer eller spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Den nemmeste og hurtigste måde er via e-mail.

Kundeservice har åbent alle hverdage kl. 9:00 til 12:00 og 13.00 til 17.00.

MVH. Personalet hos Rollodin AB
info.dk@rollodin.com

gls-schenker-500x240

gls-pakke-500x346

privpak-hemleverans